Частково збільшення ваги також пов’язана з найбільшим оновленням GT на 2024 рік: повним приводом. Хоча він ніколи не пропонувався в першому поколінні GT, тепер він стандартний, як і заднє керування осями. Двотурбований 4,0-літровий V-8 під капотом видає ті ж 577 кінських сил і 800 Нм моменту, що і в SL63 кабріолет, і використовує ту ж дев'ятиступеневу автоматичну трансмісію.
Не дивно, що додавання повнопривідної тяги робить новий GT досить потужним. Ми зафіксували спринт до 100 км/год за 2,7 секунди, на 0,3 секунди швидше, ніж SL63, що важчий на 27 кг. Чверть милі авто долає за 10,9 секунди на 200 км/год. Як тільки ви звикнете до акселератора, який намагається імітувати пружину, що сама складається з цегли, подача потужності може бути складною, але можливою. Тут є ледве стриманий характер — трошки занадто агресивний з педаллю, і ви відчуєте удари головної подушки, коли V-8 набирає швидкість.
Управління також на важкому боці, а підвіска балансуює між жорсткістю і жорсткістю в кожному режимі, але єдиний істотний недолік динаміки, який ми знайшли, це дев'ятиступенева автоматична трансмісія. Перемикання може бути як жорстким у найагресивнішому режимі, так і більш повільним, ніж очікувалося від спортивного автомобіля.
GT63 маневрений, коли справа доходить до бічних рухів. Ми зафіксували середній показник 1,06 g на скользькій поверхні, що на 0,02 g краще, ніж SL63 і ідентично фінальному першому поколінню GT, який ми тестували. Це не означає, що він відчувається як стара модель. Старий GT мав задню вагову перевагу, але тепер баланс ваги перевернуто, з 54 відсотками маси спереду. Відчуття передньої частини, що тягне при виході з повороту, є новим досвідом.
Новий AMG GT позбавлений галасливого характеру заднього приводу старого моделі, але з новим простором в салоні і деякими бажаними технічними оновленнями, автомобіль другого покоління є значно більш придатним для щоденного використання, ніж його попередник. Чи відчувається він як SL з дахом? Так. Але це не робить його меншим AMG GT; це просто інший AMG GT.