НОВИНИ - Mercedes-AMG GT63 Coupe 2024 року — це корабель Тесея

Мерседес-AMG GT більше не є окремою гілкою сімейного дерева. Відходячи від своїх початкових концепцій як самостійний спортивний автомобіль, друге покоління GT тепер ділить більшість своїх основ з кабріолетом SL-класу. Він виріс майже в усіх розмірах, і хоча він все ще приносить задоволення, він пропонує інший досвід.

Старий GT практично обвивав водія, але цей німецький автомобіль зазнав змін між поколіннями. Друге покоління GT стало довшим на 17 см, ширшим на 4,6 см і вищим на 6,6 см, ніж його попередник. Він також став на 248 кг важчий за базову модель попереднього покоління, важачи 1928 кг.

Один з вагомих побічних ефектів цього збільшення розмірів — простір. Інтер’єр відчувається значно просторіше, і тепер є достатньо місця для опціональних задніх сидінь у стилі Porsche 911. Це чудовий простір для багажу. Об’єм багажника GT виріс з 283 до 312 літрів, а з опціональним безкоштовним складним заднім сидінням розширюється до 680 літрів.

Частково збільшення ваги також пов’язана з найбільшим оновленням GT на 2024 рік: повним приводом. Хоча він ніколи не пропонувався в першому поколінні GT, тепер він стандартний, як і заднє керування осями. Двотурбований 4,0-літровий V-8 під капотом видає ті ж 577 кінських сил і 800 Нм моменту, що і в SL63 кабріолет, і використовує ту ж дев'ятиступеневу автоматичну трансмісію.

Не дивно, що додавання повнопривідної тяги робить новий GT досить потужним. Ми зафіксували спринт до 100 км/год за 2,7 секунди, на 0,3 секунди швидше, ніж SL63, що важчий на 27 кг. Чверть милі авто долає за 10,9 секунди на 200 км/год. Як тільки ви звикнете до акселератора, який намагається імітувати пружину, що сама складається з цегли, подача потужності може бути складною, але можливою. Тут є ледве стриманий характер — трошки занадто агресивний з педаллю, і ви відчуєте удари головної подушки, коли V-8 набирає швидкість.

Управління також на важкому боці, а підвіска балансуює між жорсткістю і жорсткістю в кожному режимі, але єдиний істотний недолік динаміки, який ми знайшли, це дев'ятиступенева автоматична трансмісія. Перемикання може бути як жорстким у найагресивнішому режимі, так і більш повільним, ніж очікувалося від спортивного автомобіля.

GT63 маневрений, коли справа доходить до бічних рухів. Ми зафіксували середній показник 1,06 g на скользькій поверхні, що на 0,02 g краще, ніж SL63 і ідентично фінальному першому поколінню GT, який ми тестували. Це не означає, що він відчувається як стара модель. Старий GT мав задню вагову перевагу, але тепер баланс ваги перевернуто, з 54 відсотками маси спереду. Відчуття передньої частини, що тягне при виході з повороту, є новим досвідом.

Новий AMG GT позбавлений галасливого характеру заднього приводу старого моделі, але з новим простором в салоні і деякими бажаними технічними оновленнями, автомобіль другого покоління є значно більш придатним для щоденного використання, ніж його попередник. Чи відчувається він як SL з дахом? Так. Але це не робить його меншим AMG GT; це просто інший AMG GT.

ДЯКУЄМО! МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЬ З ВАМИ НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ!
ДЯКУЄМО! МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЬ З ВАМИ НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ!